Αστεία / Τεχνολογία / logiaftera

Προσοχή που κάνετε like!!

67371_no_sir_i_dont_like_it

Αντιλαμβάνομαι ότι το facebook πρέπει να κάνει κάποιες αλλαγές ώστε να κρατήσει τους, ως επί το πλείστον δυσαρεστημένους του πελάτες, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να μας βασανίζει έτσι.

Επειδή δηλαδή ένα στέλεχος του fb ξύπνησε στραβά και αποφάσισε πως πρέπει να αλλάξει η ροή μηνυμάτων πρέπει να γίνουμε κώλος μεταξύ μας; Για να καταλάβετε τι λέω ακούστε μία μικρή ιστορία:

Ξυπνάω το πρωί της Κυριακής και όπως κάθε φυσιολογικός άνθρωπος, ανοίγω το fafebooκ να δω πόσο ρεζίλι έγιναν οι φίλες μου στα club τις Αθήνας το σαββατόβραδο. Βλέπω λοιπόν κάποια στιγμή ένα κορίτσι σαν σκληρό ναρκωτικό που λένε, σαν τα κρύα τα νερά (ας μου εξηγήσει κάποιος αν μπορεί γιατί το λέμε αυτό με τα νερά) και αυθόρμητα κάνω like. Έτσι με μεγάλη υπερηφάνεια και την τσίμπλα στο μάτι (γιατί όπως είπα ήταν πρωί Κυριακής) συνεχίζω την περιήγησή μου στον μπλε κόσμο του facebook. Όμως δεν ήξερα τι με περίμενε…

Μετά από κανένα πεντάλεπτο χτυπάει τηλέφωνο… Και όχι, δεν ήταν από εταιρεία κινητής τηλεφωνίας για να αλλάξω πρόγραμμα! Με παίρνει τέλος πάντων η ας πούμε κοπέλα μου (να σε καλά facebook) και αρχίζει έξαλλη να φωνάζει γιατί ανέβασα μια φωτογραφία κάποιας τσούλας έλεγε και συνέχισε να μου τα χώνει.

Αφού τέλειωσε και κατάλαβα τι έγινε, της εξήγησα πώς ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ αλλά το facebook που πλέον ότι κάνουμε like το βάζει στη ροή, λες και το postάρουμε. Και στο κάτω κάτω της γραφή (να πούμε) ανέβασε ένα tutorial, στείλε ένα ενημερωτικό φυλλάδιο, ένα e-mail (όχι ότι θα το έβλεπα ποτέ), να μας πεις ότι αλλάζεις τη ροή. Να μυρίσω τα νύχια μου θες;

Γιαυτό τρελοί μου, το νου σας… 😉

Α. Ανδρέου

Σχολιάστε

